Diskusní sekce "Tak trochu jiná komunikace" v rámci konference Hospitality&Tourism Summit představí praktické ukázky a tipy, jak vylepšit standardní prezentaci hotelů a restaurací na Internetu a propojit ji s dalšími komunikačními nástroji (Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, FourSquare).
Klasické marketingové nástroje (tisk, rozhlasová, televizní či webová reklama) jsou drahé, jednosměrné a často méně účinné. Všichni toužíme, aby naše služby byly efektivně doporučovány, nejlépe prostřednictvím – "word of mouth". Takové doporučení je účinné, ale v podobě skutečného osobního kontaktu se šiří velmi pomalu. Až nové technologie a komunikační nástroje nyní přinášejí šanci na změnu. Jedním vzkazem umožní oslovit stovky "přátel" na denní bázi. Jakou lepší situaci si může majitel restaurace představit, než když v jednu chvíli dostane 500 přátel na Twitteru sdělení, že jehněčí na jeho dnešním menu je opravdu skvělé?
Chce to "jen" trochu času a fandovství, ale tato minimální investice se provozovatelům jednoznačně vyplatí. Pokud máte přátele i na FourSquare, snadno zjistíte, kde se v danou chvíli nacházejí a můžete jim nabídnout pozvání ke společnému stolu. Nová služba FourSquare se v kombinaci s Twitterem rychle zabydluje i na našem trhu. Podnik může jejím uživatelům poskytnou slevu za to, že se "zapsali" právě u něj nebo s nimi komunikovat různé nabídky, například slevu při každé třetí návštěvě a podobně. A z FourSquare komentářů a hodnocení můžete získat představu, jestli hospoda, okolo které právě jdete, stojí za návštěvu či nikoliv.
Případové studie a praktická doporučení, jak pracovat i jak nepracovat se sociálními sítěmi v nabídce hotelů, restaurací či destinací budou s účastníky konference Hospitality&Tourism Summit dne 9. 6. v Olympik Hotelu v Praze sdílet skuteční odborníci, mj. Michal Srb (majitel restaurace The PUB a bývalý šéf agentury Lowe Group), Matouš Petráň (fanoušek Twitteru a F&B Manager COMMO Mediterranean Restaurantu), JanBinar (šéf McCann Ericsson), Stanislav Novotný (Marketing Manager společnosti Makro) nebo Kateřina Rotterová, majitelka agentury Destination Marketing. Více informací o konferenci: www.horeca21.cz nebo barbora.krasna@blueevents.eu.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
