Mezi hlavní výsledky této Rady patří dosažení politické dohody k návrhu nařízení Evropského parlamentu a Rady, kterým se stanoví harmonizované podmínky pro uvádění stavebních výroků na vnitřním trhu, přijetí Závěrů k čistým a energeticky efektivním vozidlům pro konkurenceschopný automobilový průmysl a dekarbonizovanou silniční dopravu a schválení Závěrů k budoucí revizi systému obchodní známky v Evropské unii.
Závěry Rady týkající se čistých vozidel se vztahují ke Sdělení Evropské komise k Evropské strategii k čistým a energeticky účinným vozidlům, které vyšlo 28. dubna t.r. Tyto schválené Závěry doporučují Evropské unii věnovat se všem možným druhům pohonů, jako jsou elektromobily, hybridy, vozidla na vodík, LPG či CNG či biopaliva, které mají do budoucna napomoci snižovat emise v silniční dopravě. Závěry se také soustřeďují na elektromobily a podporu přijetí evropských standardů pro tento typ vozidel. V závěrech proto ministři vyzývají kompetentní instituce, aby na standardech pro elektromobily začaly pracovat s tím, že standardizace dobíjecího zařízení by měla být ukončena do poloviny roku 2011. V roce 2011 by rovněž Evropská komise měla spustit demonstrační projekt elektromobility, který by měl integrovat národní pilotní projekty, které mají přeshraniční dosah.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
