Klienty jsou zejména malé a střední podniky, které s exportem začínají a ještě nemají dostatek zkušeností s obchodními operacemi, zajištěním informací o obchodních příležitostech, o možnostech státní podpory exportu apod. Hlavním cílem Zelené linky pro export je poskytovat informace a tak šetřit čas strávený přípravou exportu zboží a služeb. Jde o velmi účinnou a efektivní součást podpory exportu, současně Zelená linka pro export funguje jako spojující článek mezi Ministerstvem průmyslu a obchodu a českými firmami.
Zprávu Zelené linky pro export si můžete stáhnout na stránkách MPO.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
