Spotřeba benzinu Special 91, který je určen pro automobily bez katalyzátoru, od roku 2000 postupně klesala, až v roce 2009 spadla pod jedno procento. Přitom ještě v roce 2000 tvořil Special více než desetinu celkové spotřeby. Postupný pokles poptávky souvisí s obměnou a modernizací vozového parku.
Benzin Special 91, který Benzina uvedla na trh v roce 1959, už využívají jen starší typy aut, jako jsou například vozy Škoda 1000 MB, 100, 105 a 120, sovětský Žiguli, polský Fiat, rumunská Dacia a východoněmecké Wartburgy a Trabanty. Automobilů bez katalyzátoru je v ČR ještě zhruba asi milion.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
