Prezentace firem na zahraničních veletrzích pod hlavičkou vládní agentury je tradiční službou CzechTrade. O tom, že o ni exportéři stále stojí, svědčí mimo jiné skutečnost, že se loni těchto veletrhů zúčastnilo 464 firem. Akce vybírají zahraniční zástupci agentury, kteří dovedou odhadnout, který veletrh je nejvhodnější a nejatraktivnější z hlediska potenciálu českých firem.
Kromě možnosti osobní nebo katalogové účasti na odborném veletrhu za finančně výhodnějších podmínek spočívá nejvyšší přidaná hodnota zahraničních akcí CzechTrade především v poskytování individuálních služeb. Jedná se například o sjednání schůzek s obchodními partnery, asistenci ředitele zahraniční kanceláře při jednáních, propagaci a tlumočení během veletrhu atd.
Pro rok 2010 má CzechTrade v plánu uskutečnit cca padesát takových akcí. Jejich seznam najdete na: http://www.czechtrade.cz/kalendar-akci/vystavy-veletrhy-prezentace/.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
