Všichni klienti mohou škody nahlásit na infolince Kooperativy 841 105 105, on-line na www.koop.cz či na libovolném obchodním místě firmy. Kooperativa intenzivně pracuje na mapování a sčítání škod, které likvidátoři pojišťovny v terénu operativně řeší. „Více než 65 tisícům klientů v postižené oblasti jsme rozeslali operativně informační SMS s kontakty na naše zákaznické centrum a náš web,“ uvedl ředitel Centra zákaznické podpory Kooperativy Tomáš Szewieczek. Doplnil, že na infolince 841 105 105 vzniklou situaci operátoři zvládají bez problémů. Všechny provolby, včetně hlášení škod z pojištění majetku, jsou pro klienty zatím dostupné bez čekacích front. V souvislosti s kalamitou Kooperativa přijala řadu opatření, kterými chce klientům pomoci při řešení vzniklé situace:
- hlasový strom infolinky 841 105 105 je doplněn o speciální provolbu sloužící pro nahlášení škody způsobené kalamitní situací
- došlo k zapojení maximálního možného počtu operátorů na hlášení škod z pojištění majetku
- hlásit škodu mohou klienti i během víkendu, i v těchto dnech byly posíleny počty operátorů zajišťujících provoz infolinky
- hovory směrované na "kalamitní provolbu" mají vůči ostatním hovorům zvýšenou priorotu
- na www.kop.cz jsou rady, co dělat v případě postižení velkou vodou a klient zde může škodu rovněž nahlásit
Kooperativa je rovněž připravena klientům postiženým záplavami vyplatit zálohy na pojistná plnění.