Stavbě brání odvolání ekologických organizací, především Dětí Země, proti stavebním povolením a výjimkám ze zákona o ochraně přírody. Lány uvedl, že ŘSD je mělo, ale ekologové se proti nim odvolali. Dokud je ŘSD mít nebude, nesmí na některých úsecích stavět. Tam, kde povolení má, stavba stále pokračuje.
Na posledním úseku dálnice D8 budou stát tři mimoúrovňové křižovatky, dva tunely a 29 mostů. Náklady na výstavbu mají být podle původního plánu asi 11,7 miliardy korun. Stavbu realizuje sdružení firem kde dominují společnosti Eurovia a Metrostav.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
