Význam domácího cestovního ruchu roste i přes ekonomickou krizi

11.05.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Agentura CzechTourism představila zatím největší kampaň na podporu domácího cestovního ruchu. Kampaň s názvem "Dovolená v Česku – to letí!" podpořil rovněž ministr pro místní rozvoj Rostislav Vondruška.

Podle průzkumů téměř 60% Cechů plánuje dovolenou v Čechách. Cílem kampaně je představit atraktivní možnosti trávení voleného času v tuzemsku. K realizaci kampaně pomohly evropské dotace z Integrovaného operačního programu. Téměř sedmdesát mil. Kč bude použito na mediální kampaň, přestavbu portálu Kudy z nudy, vytvoření studijních materiálů pro výuku cestovního ruchu na školách či zavedení systému sledování návštěvnosti turistických informačních center. Portál Kudy z nudy umožnil provozovatelům podílet se aktivně na průzkumu spokojenosti s domácím cestovním ruchem. Tři čtvrtiny z nich očekávají právě od tuzemských cestovatelů největší zájem o jejich nabídku.

Autor článku

Firemni aktualita