Významnou součástí těchto aktivit je také sponzoring, a to ať už v oblasti sociální, profesní či komerční. Mezi nejoblíbenější pak patří sponzorování sportovních odvětví. Podle šetření agentury STEM/MARK by lidé firmám nejčastěji doporučili, aby své sponzorské aktivity ve sportovní oblasti směřovaly na nejpopulárnější české sporty - fotbal a hokej. S odstupem pak následuje atletika a rychlobruslení.
Respondenti měli za úkol vybrat maximálně tři sportovní odvětví, která by firmám pro sponzoring doporučili. Nejčastěji jmenovaným sportem byl v této souvislosti hokej (46 %) následovaný fotbalem (41 %). Třetí pro sponzoring nejčastěji doporučovanou sportovní činností se stala atletika (16 %) a čtvrtou pak, zjevně díky úspěchům dosaženým na letošních ZOH, rychlobruslení (také 16 %). Pouze 6 % dotázaných neuvedlo žádný sport, který by firmám za účelem sponzorování doporučilo. Fotbal i hokej ke sponzorování doporučovali dle očekávání častěji muži. Ženy se naopak častěji klonily ke sponzorské podpoře plavání, krasobruslení a aerobiku či fitnessu. Lidé mladšího středního věku (od 30 do 44 let) častěji doporučují sponzorovat atletiku a cyklistiku. A také plavání, což je sport, jehož sponzoring by firmám doporučila více než čtvrtina vysokoškolsky vzdělaných lidí.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
