„V posledních dvou letech byl objem výroby 30 až 35 dveří měsíčně a jednalo se v podstatě o ruční výrobu. Zavedením a spuštěním nové technologie je aktuální stav produkce zhruba 100 vyrobených dveří za měsíc. Mluvíme tedy o trojnásobném objemu výroby, přičemž se současně výrazně zvýšila kvalita produktů,“ uvedl provozní ředitel společnosti Frigomont Arnošt Čáp.
S větší kapacitou výroby je Frigomont optimističtější i co se týče zakázek pro letošní rok. Jak totiž provozní ředitel Čáp uvedl, na loňská čísla prodejů průmyslových dveří by se společnost mohla dostat už v první polovině letošního roku.
Zrychlení výroby a vyšší kvality produktů dosáhla dačická firma díky vysokým investicím z minulých dvou let. Díky dostavbě haly za dvacet sedm milionů korun má Frigomont nyní výrazně větší a modernější výrobní prostory. Vedle toho vložila společnost dalších 20 milionů korun do technologického vybavení, díky čemuž je výroba v současné době mnohem flexibilnější.
„Jednou z nových technologií je řezání CNC laserem. Oproti jiným metodám je rychlejší a snižuje cenu výroby o 25 procent vůči konkurenci. Rovněž jsme zakoupili vypěňovací lis, který zvyšuje variabilitu ve výrobě dveří. Nejsme tak omezeni velikostí prefabrikovaných panelů, ale můžeme vyrobit dveře přesně dle požadavků zákazníka,“ sdělil Čáp.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
