„V loňském roce byla dokončena dostavba výrobní haly, která trvala dvacet měsíců. Investice vyšla celkově na dvacet sedm milionů korun. Díky větším a modernějším výrobním prostorám jsme schopni zvládnout násobně vyšší počet objednávek, který zejména v oblasti průmyslových dveří aktuálně evidujeme,“ uvedl provozní ředitel společnosti Frigomont Arnošt Čáp.
Vedle dostavby haly vložila společnost v uplynulých měsících dalších 20 milionů korun do technického vybavení, díky čemuž je výroba nyní mnohem flexibilnější. „Jednou z nových technologií je řezání CNC laserem. Oproti jiným metodám je rychlejší a snižuje cenu výroby o 25 procent vůči konkurenci. Rovněž jsme zakoupili vypěňovací lis, který zvyšuje variabilitu ve výrobě dveří. Nejsme tak omezeni velikostí prefabrikovaných panelů, ale můžeme vyrobit dveře přesně dle požadavků zákazníka,“ sdělil Čáp.
Dačická firma nyní rovněž při výrobě využívá řadu nových materiálů, jako je hladký a embosovaný sklolaminát určený pro potravinářské provozy s vysokými hygienickými nároky. Novinkou v portfoliu firmy jsou též celonerezové dveře určené pro chladírenské a mrazírenské provozy. Další novinky plánuje společnost uvést na trh v letošním roce.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
