Poté, co klientům Arvalu končí roční operativní leasing, jsou jim nabídnuty vozy ke koupi. Nově půjdou auta i do inzerce na chystaný webový portál, včetně jejich podrobné specifikace. „Jde vlastně o zánovní automobily s nízkým nájezdem kilometrů. Velkou výhodou je také platná tovární záruka, prokazatelná servisní historie a jistota, že se jedná o vůz po prvním majiteli,“ uvedl Jan Sedlmeier, Business Development Manager Arval CZ.
Kromě klasických fleetových značek jako Opel Astra ST Cosmo nebo Insignia budou v nabídce například i atraktivní vozy BMW řady 3 a 5. Nabídku obohatí též užitkové vozy MB Sprinter. „Cenově se bude jednat o zajímavou alternativu ke koupi nového auta, v podstatě můžeme mluvit o koupi nového vozu za cenu ojetého,“ uvedl Sedlmeier. Zájemci najdou veškeré informace na speciálním webu www.rocnivozyprodej.cz, který bude spuštěn v průběhu června. Arval bude nabídku pravidelně aktualizovat, a to včetně specifikace aut. Prodej dále podpoří inzerce a reklama v tištěných i on-line mediích.
První vozy jsou již nyní k dispozici. Zájemci si je mohou prohlédnout na portálu arvalauto.cz, kde je i dostatek informací k jednotlivým autům. „Postupně plánujeme nabídku rozšiřovat o další vozy s ukončenou dobou nájmu. Výběr vozidel tak bude větší a pestřejší o další značky a modely,“ dodal Sedlmeier.
Podle nedávno zveřejněné analýzy inzertního serveru s ojetými vozy Sauto.cz ztratí osobní vozy každý rok od svého zakoupení zhruba desetinu své ceny. U standardních značek se pokles zpomaluje po pěti letech, u prémiových zhruba po osmi. Tempo poklesu ceny v jednotlivých letech se pro různé značky liší. Například Ford ztratí mezi prvním a druhým rokem v průměru 36 procent původní hodnoty. Naopak BMW si svou původní cenu drží dlouhodobě.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
