„Náš loňský meziroční nárůst ve výši 23,7 procent je jeden z nejlepších výsledků za celou historii české pobočky. Celý trh přitom rostl o sedm procent,“ uvedl Bilik. Arval vloni objednal 6 200 nových vozidel. Svoji kapacitu tak stále navyšuje. Firma se těší vysoké loajalitě klientů, kdy ? zákazníků obnoví u Arvalu svůj vozový park. Vloni společnost získala 220 nových zákazníků. Arval chce růst i v dalších letech. V letošním roce by měl počet vozů v jeho flotile překročit 17 500 vozů.
Trh leasingu se v posledních letech mění. Podle odborníků je atraktivní i pro menší subjekty. „Přebíráme za firmy veškerá rizika, což je silný argument jak pro velkou, tak i malou společnost,“ uvedl Bilik. Arval je zaměřen také na segment menších firem a poskytuje jim rozsáhlou nabídku služeb.
Některé leasingové společnosti navíc začaly nabízet operativní leasing i fyzickým osobám. „Myslím, že uplyne ještě nějaký čas, než se operativní leasing stane běžnou praxí pořizování vozidel soukromých osob,“ uzavřel Gregor Bilik.



				
								
								
								
								
								
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					