Rozdíl mezi kvalitním a moderním CRM systémem

10.09.2015 | , Raynet
SEO články


perex-img Zdroj: Finance.cz

Kvalitní (řekněme, že i robustní) CRM systém Vám pomůže s řízením a vyhodnocováním obchodního procesu. Moderní CRM kromě toho také usnadňuje práci obchodníkům, kteří tak mají více času na reálný business.

Kvalitní CRM je jako srdce podniku, jehož „tlukot“ rozproudí krev do celého systému, který tak drží při životě. Středně velké a velké společnosti si již každodenní provoz bez CRM systému nedokáže přesvědčit. Nicméně, ne každá společnost, jež svůj systém implementovala před několika lety, si je vědoma toho, kam až se informační technologie a CRM řešení za tuto dobu vyvinuli. 

Každé kvalitní CRM by mělo být schopno obchodnímu řediteli či majiteli firmy pomoc s:
  • nastavením obchodního procesu
  • snadným vyhodnocováním úspěšnosti prodejů, jednotlivých obchodních týmů a obchodníků
  • snadnou implementaci změn
  • předvídáním blížících se příležitostí a hrozeb

Mimochodem, obchodní ředitelé či majitelé firem úspěšných v prodejích prý tráví optimalizací prodejního procesu 2 – 3 hodiny měsíčně (nejedná se o vyhodnocování prodejů, ale o kroky vedoucí ke zvýšení efektivity prodejů).

Toto jsou hlavní cíle každého CRM systému. Nicméně, moderní (a zároveň kvalitní) CRM systémy si berou za cíl i velice snadnou implementaci, přívětivé uživatelské prostředí a možnost synchronizace s ostatními aplikacemi (tj. aktivita obchodníků se neomezuje na možnosti, které jim nabízí CRM řešení jako takové).

Za příklad si v tomto směru vezměme CRM od společnosti Raynet, jež usnadňuje práci svým uživatelům např. prostřednictvím:
  • možnosti synchronizace s kalendářem (Google Calendar, iCalendar, MS Outlook, iCal)
  • možnosti synchronizace kontaktů s Google Contacts
  • e-mailové asistentky, která přiřazuje e-maily k jednotlivým obchodním případům
  • mobilního přístupu v podobě mobilní aplikace pro Android a iOS
  • inteligentní správy dokumentů

Při používání CRM Raynet budou mít Vaši obchodníci více času na obchod tváří v tvář potenciálním i současným klientům, což se pozitivně projeví na Vašich obchodních výsledcích. 
Díky inteligentnímu dashboardu a manažerským výstupům budete mít rovněž přesnou zpětnou vazbu o stavu prodejů, spíše odhalíte nedostatky Vašeho stávajícího prodejního procesu a snáze odhalíte možnosti zlepšení tohoto procesu a příležitosti, které s sebou přináší měnící se podnikatelské prostředí.

Vyzkoušejte tedy ještě dnes toto řešení, stáhněte si 30 denní zkušební verzi CRM Raynet zdarma přímo ze stránek společnosti Raynet.

Autor článku

reklama  

Články ze sekce: SEO články