Nová aplikace Monitora už teď nabízí nejúplnější monitoring internetových médií v Čechách a na Slovensku. „V oblasti tištěných médií spolupracujeme se všemi klíčovými vydavateli, jako jsou Mafra, Mladá Fronta, Economia, Empresa Media, Czech News Center a další. Náš archiv sahá u vybraných titulů až do roku 2008,“ uvedl Tomáš Berger ze společnosti Monitora Media.
Aplikace si klade za cíl změnit způsob, jakým firmy a PR agentury přistupují k monitoringu médií. Jednou z předních vlastností systému je schopnost zachytit nový článek do pěti minut od jeho publikace a upozornit na to uživatele. Aplikace navíc dokáže internetová, tištěná a audiovizuální média nejen monitorovat, ale nově i měřit a efektivně analyzovat. Systém změří mediální zásah značky či konkrétního tématu, který porovná s konkurencí a výstup je pak uživateli předán v přehledné infografice.
Zájem o produkt určený k monitoringu druhé generace dokládají i objednávky za 2 miliony korun ještě před oficiálním spuštěním. Podle Bergera byl trh monitoringu medií v České republice a na Slovensku v posledních 20 letech stojatou vodou. „Rozhodli jsme se vytvořit produkt, který umožní nejen média plnohodnotně monitorovat, ale i měřit a analyzovat. V sociálních sítích je díky firmám jako SocialBakers měření a analýza standard. Monitora jej nyní přináší do tištěných a internetových medií.“ uvedl Berger.
Podrobnosti k aplikaci Monitora jsou k dispozici na webu monitora.cz.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
