Provozní ziskovost před odpisy, úroky a zdaněním, měřena ukazatelem EBITDA, činila v prvních devíti měsících 27,9 milionu eur (761 mil. Kč), klesla proti předchozímu roku o 3,2 procenta. Na jejím poklesu se podílel nárůst osobních nákladů kvůli přecenění opčního akciového plánu na reálnou hodnotu a zároveň vyšší počet zaměstnanců v souvislosti se spuštěním nového závodu v Egyptě.
"Letošní rok je pro společnost velmi náročný. Dokončili jsem či dokončujeme několik projektů zaměřených na vývoj a kvalifikaci nových materiálů, které by měly významně změnit portfolio výrobků. Obrovskou energii a zdroje jsme věnovali zprovoznění nového výrobního závodu v Egyptě, kde jsme přes všechny události a problémy úspěšně naplnili plánovaný harmonogram," uvedl generální ředitel František Řezáč.
Zpráva byal převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
