Od roku 2009 čisté příjmy z prodeje sušenek Oreo v Evropě stouply o 25 procent a belVita o 18 procent. Nový závod má vytvořit dodatečnou kapacitu, která pomůže firmě uspokojit budoucí poptávku.
Společnost již od roku 2010 investovala do výroby sušenek v Evropě 240 milionů USD. Investice putovaly do závodů ve Francii, Británii a střední Evropě.
Společnost Mondelez International je bývalou divizí sušenek, cukrovinek a pochutin firmy Kraft Food. Loňské tržby firmy činily 35 miliard USD. Mondelez působí ve 165 zemích a je největším světovým výrobcem čokolád, sušenek, žvýkaček, kávy a nápojů v prášku. Mezi její značky patří Cadbury, Cardbury Dairy Milk, Milka, Jacobs, Lu, Nabisco, Oreo, Tang či Trident.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
