"Koncentrujeme se na realizaci našich služeb a vnitřní efektivitu a právě to nám pomohlo k dosažení uspokojivých finančních výsledků," uvedl generální ředitel Milan Vašina.
Operátorovi přibyli hlavně tarifní zákazníci. Jejich počet stoupl o osm procent na 3,25 milionu. Počet uživatelů předplacených karet se zvýšil o téměř tři procenta na 2,47 milionu. Mobilní provoz se meziročně zvýšil o osm procent a objem přenesených dat o 89 procent. Množství pevných datových linek stouplo o 13 procent na 119 000 přípojek. Podíl nehlasových služeb na výnosech na zákazníka vzrostl na rekordních 33 procent proti 27 procentům loni.
T-Mobile letos získal společnost T-Systems, od které si slibuje růst v oblasti poskytování služeb pro firmy. Nedávno se také dohodl na sdílení sítí GSM a 3G s konkurenční Telefónikou.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
