Spotřebitelskou poptávku v Česku podle představenstva firmy nadále negativně ovlivňuje důvěra spotřebitelů, klesající příjmy domácností a zvýšení cenové hladiny. „To bylo důsledkem rostoucích vstupních nákladů a cen energií, ale zejména zvýšením sazeb daně z přidané hodnoty,“ píše se ve výroční zprávě.
Podle serveru E15 jsou v Česku ve ztrátě i další maloobchodní řetězce. Provozovatel řetězce Interspar v minulém roce prodělal půl miliardy korun, a jeho kumulovaná ztráta se tak vyšplhala na 3,3 miliardy Kč. Konkurenční Billa při tržbách kolem 20 miliard korun prodělala na provozní úrovni zhruba 16 milionů Kč.
Tesco vstoupilo na český trh v roce 1996. V současné době zde provozuje 232 obchodů, 19 čerpacích stanic a sedm obchodních center.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
