Coca-Cola vlastní více než 500 značek sycených i nesycených nápojů. Kromě hlavní značky Coca-Cola jí patří například značky Fanta, Sprite, Powerade a Minute Maid. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa.
Ve třetím čtvrtletí se společnosti dařilo v rozvíjejících se ekonomikách, například v Indii stoupl prodej nápojů stejnojmenné značky o 22 procent. V Evropě jí ale odbyt klesl o procento. Firma se snaží zvýšit prodej limonád Coca-Cola také na domácím trhu a zavádí menší plechovky a lahve, které by měly lépe odpovídat změnám životního stylu. V celé Severní Americe prodej sycených nápojů zůstal ve třetím kvartálu beze změn, u nesycených nápojů jako čaje nebo džusy ale vzrostl o pět procent.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
