Firma poskytující bezplatnou službu krátkých zpráv získává většinu příjmů z reklamy. Jejich výši za letošní rok odhaduje společnost eMarketer na 582 milionů dolarů (asi 11,3 miliardy korun). Analytici očekávají, že v roce 2015 dosáhne příjem Twitteru z reklamy téměř dvojnásobné částky.
Prostřednictvím Twitteru si uživatelé mohou sdělovat vzkazy ve zprávách o délce do 140 znaků. Služba byla spuštěna v roce 2006 a od té doby se dynamicky rozvíjí. V současnosti ji každý měsíc využívá podle údajů samotné firmy přes 200 milionů lidí, analytici přitom odhadují více než 500 milionů.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
