Stránky společnosti Yahoo v USA v červenci navštívilo přes 196 milionů lidí. Firma tak sesadila z první příčky rivala Google, který zaznamenal 192 milionů návštěvníků. Další místa v žebříčku obsadily weby Microsoft, Facebook a AOL.
Návštěvnost stránek je důležitá pro prodej reklamy, který tvoří klíčový zdroj příjmů společností Yahoo i Google. Yahoo byla naposledy v čele žebříčku nejnavštěvovanějších internetových stránek v USA v květnu 2011, připomíná agentura DPA.
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dostihla konkurence. Analytici tvrdí, že společnost v minulých letech zaspala a nedokázala včas reagovat na pokles příjmů z reklamy. Nová generální ředitelka Mayerová se nyní snaží zastavit pokles tržeb a vrátit firmě Yahoo její dřívější slávu.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
