„Český trh veletrhů a výstav je výrazně ovlivněn ekonomickou situací v ČR a EU. Musí se vypořádat s úspornou strategií firem, což se projevuje poklesy v počtu vystavovatelů,“ uvedl předseda Společenstva organizátorů veletržních a výstavních akcí (SOVA) Jan Novotný. Podle něj rostoucí počet veletržních akcí výrazně zvyšuje konkurenční tlak v oboru a má vliv na cenovou politiku organizátorů.
Průzkumy mezi vystavovateli a návštěvníky stále více poukazují na skutečnost, že klíčovým parametrem úspěšnosti veletrhu je množství získaných kontaktů a kontraktů. Veletrh těží především z osobní komunikace, která se ukazuje jako rozhodující při získávání nových zakázek,“ dodal Novotný.
Mezi největší organizátory veletrhů v ČR patří Veletrhy Brno, Výstaviště České Budějovice, Incheba, Výstaviště Flora Olomouc a Ostravské výstavy.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
