Ve východní Evropě dodala Škoda v červenci zákazníkům více než 10 000 aut, což je o 12,4 procenta méně než loni. V Rusku automobilka prodala v červenci meziročně o 21,8 procenta méně, 6800 vozů. Ve střední Evropě byl odbyt Škody v červenci 9500 vozů, meziročně o půl procenta méně. V ČR si Škodu koupil zhruba stejný počet zákazníků jako loni, prodalo se více než 4500 aut. Čína byla v červenci opět nejsilnějším trhem značky, meziroční pokles dodávek činil s prodanými 18 000 vozy 5,5 procenta.
Nejprodávanějšími modely byly v červenci Škoda Octavia, Fabia a Superb. Nejméně se prodávala Škoda Citigo. Provozní zisk české automobilky Škoda Auto se v prvním pololetí snížil na 243 milionů eur, tedy zhruba 6,3 miliardy Kč. Loni ve stejném období činil 449 milionů eur.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
