Firma dnes zvýšila odhad provozního zisku na celý finanční rok o téměř osm procent na 1,94 bilionu jenů. Uvedla také, že v tomto kalendářním roce hodlá vyrobit 10,12 milionu vozů, namísto dříve předpokládaných 9,94 milionu.
Toyota loni zvýšila celosvětový prodej o téměř 23 procent na rekordních 9,75 milionu vozů. Vystřídala tak v čele světového trhu svého amerického konkurenta General Motors (GM), jehož prodej vzrostl asi o tři procenta na zhruba 9,3 milionu vozů.
V roce 2011 získal tento americký výrobce prvenství dočasně zpět, ovšem hlavně kvůli problémům Toyoty v důsledku ničivého zemětřesení v Japonsku a kvůli masivnímu stahování jejích aut do servisů.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
