Facebook se podobně jako jeho konkurenti Google a Yahoo snaží přizpůsobit se rychle se měnícímu prostředí v oblasti mobilních telefonů, kde jsou marže z reklamy obvykle menší. Společnost vytvořila nové mobilní formáty, které mohou směrovat inzerci přímo mezi novinky a další obsah proudící k uživatelům. Podle Sheryl Sandbergové z Facebooku společnost ve druhém kvartálu v tomto takzvaném newsfeedu zvýšila množství i typy reklamy.
Příjmy Facebooku z reklamy v mobilech ve druhém čtvrtletí stouply o 76 procent na 656 milionů USD. Reklama v telefonech se tak na celkových příjmech z reklamy v tomtéž období podílela 41 procenty. V prvním letošním kvartálu byl tento podíl třicetiprocentní.
Celkové tržby ve druhém čtvrtletí stouply o více než 50 procent na 1,813 miliardy USD. Analytici v průzkumu Reuters předpokládali v průměru příjmy ve výši 1,618 miliardy USD. V loňském druhém kvartálu společnost hospodařila s čistou ztrátou 157 milionů dolarů.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
