Podnik loni vyrobil 2773 autobusů, což je o 199 kusů vozidel méně než předloni. I tak vedení firmy hodnotí výsledky jaké dobré. Už dříve generální ředitel Pavel Pachovský uvedl, že vzhledem k celkové tržní a ekonomické situaci podnik hodnotí výsledky pozitivně a z pohledu výroby jde o třetí nejúspěšnější rok v novodobé historii firmy.
Iveco loni dodalo vozy do 29 zemí, sedm procent produkce skončilo v tuzemsku. Tradičně nejvíc vozů směřovalo na trhy v západní a severní Evropě. Největší podíl připadl na Francii, mezi dalšími vývozními zeměmi byla Itálie, Německo, Slovensko, Rakousko, Benelux nebo Dánsko. Podíl produkce se zvyšuje v severských státech.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
