„Pro rok 2013 očekáváme asi pětiprocentní meziroční růst tržeb. Tento nárůst budeme opět investovat do rozvoje firmy. Nové produkty a služby jsou naší hlavní oblastí investic. Vedle nich se věnujeme i optimalizacím našich dlouhodobých nákladů, třeba budování vlastního datového centra,“ uvedl výkonný ředitel Michal Feix s tím, že letošní provozní zisk by měl přesáhnout 900 milionů Kč.
Ještě v červnu chystá Seznam plošnou nabídku behaviorálního cílení reklamy. Její pomocí si mohou inzerenti lépe vybrat cílové publikum, které reklamu uvidí, a to podle toho, jak se o konkrétní oblasti opravdu v daný okamžik reálně zajímají. Firma chce také pokračovat ve vylepšování svých map. Zároveň rozhodla, že se od října sloučí s dceřinou společností Mapy.cz. Důvodem je zjednodušení vnitrofiremní administrativy, například odstranění vzájemné fakturace.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
