O Waze se zajímalo několik dalších předních technologických firem, včetně provozovatele americké sociální sítě Facebook a společnosti Apple. Mapy a navigační služby jsou nyní jedněmi z nejdůležitějších aspektů využívání chytrých telefonů, a pro technologické firmy tak jsou velmi důležité. Google se snaží upevnit si vedení v tomto segmentu před dotahující se konkurencí.
Waze využívá satelitních signálů z chytrých mobilních telefonů účastníků svého servisu, což jí umožňuje shromažďovat dopravní informace. Ty potom sdílejí uživatelé mezi sebou a díky tomu získávají informace v reálném čase.
Společnost Waze vznikla před čtyřmi lety a v současné době má zhruba 47 milionů uživatelů. Google uvedl, že hodlá servisem Waze obohatit svůj mapový servis Google Maps.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
