Za poklesem zisku mimo jiné stojí vyšší náklady na restrukturalizaci zaúčtované v prvním čtvrtletí letošního roku. Loňský zisk byl naopak jednorázově zvýšený prodejem 80procentního podílu v dceřiné společnosti Informační linky.
Počet mobilních zákazníků se meziročně zvýšil o 110 000 na 5,05 milionu, z toho 3,12 milionu jsou zákazníci s tarifem. Jejich počet stoupl o 1,4 procenta. Podíl chytrých telefonů mezi uživateli stoupl během prvního čtvrtletí o dva procentní body na 29 procent.
Společnost plánuje letos investovat do rozvoje nových technologií a sítí 4. generace LTE až do šesti miliard korun.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
