Dlouhodobě žebříčku mimopracovních aktivit vévodí využívání e-mailu pro soukromé záležitosti. Dominantní podíl této položky se ale rok od roku zmenšuje ve prospěch sociálních sítí. Loni oběma aktivitami lidé strávili v práci průměrně 11 minut.
Dalším trendem je přesun volnočasových aktivit zaměstnanců směrem od firemních počítačů k mobilním zařízením typu chytrých telefonů s přístupem k internetu. Možnosti těchto zařízení jsou téměř srovnatelné s klasickými počítači, proto jsou stále častěji využívány k volnočasovým aktivitám.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
