Zhruba 62 procent aut koupily firmy, nicméně podíl soukromých zákazníků se stále zvyšuje. Z lednových 29 procent na 34 procent v březnu. Nejprodávanější byla nižší střední třída s podílem 22,5 procenta, následují malé vozy s 20,5 procenta a střední s 16 procenty.
Nejprodávanějším modelem byla i přes střídání generací Octavia s 3803 prodanými vozy, následuje Fabia s 2342 auty a Škoda Rapid se 1423 prodanými kusy. Na dalších místech skončily VW Golf a Hyundai i30.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
