„Přijel jsem starosty informovat, že jsme zajistili plné financování stavby, a pokud nás nezastaví nějaké soudní rozhodnutí, tak bychom v červnu 2015 mohli po novém úseku jezdit," řekl po jednání novinářům ministr dopravy Zbyněk Stanjura. Dodal ale, že za peníze v roce 2015 po skončení volebního období samozřejmě nemůže ručit.
Dálnice D8 by měla spojit Prahu s podkrušnohorskou aglomerací a Saskem v Německu. O její trasu přes České středohoří se vedou už od 90. let spory a mezitím automobilová doprava na sever do Německa zhoustla natolik, že po obou objízdných trasách přes Ústí nad Labem a Teplice jezdí až 10 000 aut denně.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
