Firmy tedy podle průzkumu změnily svůj postoj a na ekonomické oživení už dále nečekají. „Náš průzkum ukázal, že podniky se stále více smiřují nejen s dlouhodobou stagnací vyspělých ekonomik, ale i s větší nejistotou na globálních trzích,“ komentoval výsledky průzkumu vedoucí partner podnikového poradenství a řízení rizik Ernst & Young Jan Fanta.
Nejvýznamnější podnikatelskou příležitostí jsou podle respondentů průzkumu inovace, a to jak z hlediska nových produktů a služeb, tak provozních procesů. Prioritou jsou především v rychle se rozvíjejících ekonomikách, o čemž svědčí fakt, že tamější výdaje na výzkum a vývoj rostou čtyřikrát rychleji než v rozvinutých zemích. „Jedním ze základních znaků inovativní organizace je její firemní kultura, hodnoty a soustavná podpora a oceňování inovací,“ dodal Fanta.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
