Po povzbudivém růstu návštěvnosti nákupních center v prvním čtvrtletí o 2,3 procenta došlo zejména v červenci a srpnu k poklesu, a to až o 4,8 procenta. Negativní trend poté v menší míře pokračoval až do konce roku.
S poklesem návštěvnosti se loni potýkala zejména menší centra, kterým počet zákazníků klesl meziročně o 4,8 procenta. Velkých center, která mají víc než 100 obchodů, se negativní trend dotkl jen v letních měsících. Pomyslné otevírání nůžek ve vývoji návštěvnosti velkých center a zbytku trhu tak v průběhu roku nadále pokračovalo.
Index návštěvnosti nákupních center vydává Mezinárodní asociace nákupních center ve spolupráci s auditorskou společností PricewaterhouseCooppers. Do sběru dat je zapojeno 25 nákupních center z celé ČR reprezentujících více než polovinu trhu.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
