Hodnota celých ČSA podle nedávného odhadu společnosti Erns & Young činí 148 milionů korun, cena nabízená Korejci tak podle odborníků odpovídá hodnotě požadovaného podílu. Kromě Korean Air o ČSA zprvu projevily zájem rovněž Katar Airways. Tento dopravce ale nakonec závaznou nabídku ke koupi nepodal.
Vláda se ČSA snažila prodat už v lednu 2009. Ve druhém kole výběrového řízení zůstalo konsorcium Unimex a Travel Servis, které za aerolinie nabídlo miliardu korun s podmínkou, že vlastní jmění ČSA bude alespoň na nule; v pololetí ale bylo v minusu přes 700 milionů korun. Původně se očekával výnos z privatizace ČSA v rozmezí tří až pěti miliard korun. Vláda posléze rozhodla, že ČSA konsorciu neprodá.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
