Programová skladba TV Metropol podle MF zůstane zachována a bude se nadále zaměřovat na zpravodajství, publicistiku a dokumentární pořady. Nové pořady chce vydavatelství podpořit kompletní marketingovou kampaní a speciální promoakcí. Signál Televize Metropol pokrývá celou Prahu a 65 procent Středočeského kraje, což představuje zhruba 2,2 milionu obyvatel ČR.
MF je tak dalším vydavatelstvím, které má ve svém portfoliu televizní stanici. Konkurenční mediální skupina Mafra vydávající MF Dnes či Lidové noviny vlastní hudební Televizi Óčko. Společnost Empresa Media, která vydává časopisy Instinkt či Týden, loni v září koupila TV Barrandov.
Vydavatelství MF, které vlastní podnikatel František Savov, v roce 2011 skončilo ve ztrátě 35,8 milionu korun. Obrat firmy se předloni meziročně snížil o 21 procent na 1,13 miliardy korun. MF vydává 45 periodik a každý rok kolem 200 knižních titulů. Společnost vydává mimo jiné ekonomický deník E15 a řadu časopisů jako Lidé a země, Strategie nebo For Men.
Zpráva byla převzata z ČTK.