„Dlouho jsme odolávali, ale letos by měl přijít zlom. V létě chceme otevřít naše první výdejní místo s prodejnou,“ uvedla marketingová manažerka Jitka Simonová ze společnosti Vivantis, která provozuje mimo jiné e-shopy hodinky.cz nebo sperky.cz. Pokud se tento způsob prodeje osvědčí, chce firma ve zřizování kamenných prodejen pokračovat.
Internetový obchod s elektronikou CZC.cz plánuje mít do léta 30 kamenných poboček, nyní jich má o pět méně. „Naším cílem je mít výdejní místo v každém okresním městě,“ uvedl marketingový ředitel obchodu Marek Šalanda.
Češi letos podle odhadů utratí v internetových obchodech téměř 50 miliard korun, o desetinu víc než loni. Přes e-shopy se v Česku prodá až šest procent veškerého zboží. Internetoví prodejci tak ukrajují stále větší podíl z maloobchodních tržeb, v kamenných prodejnách se ale stále ještě prodá drtivá většina zboží.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
