Tržby společnosti stouply téměř o šest procent na 16,5 miliardy eur. „Rok 2012 byl pro Henkel dosud nejúspěšnějším obchodním rokem,“ uvedl šéf podniku Kasper Rorsted. „Dosáhli jsme skvělých výsledků ve vrtkavém tržním prostředí s ostrou konkurencí a splnili jsme všechny své finanční cíle,“ dodal.
Spotřebitelská poptávka v Evropě je nyní pod tlakem v důsledku dluhové krize. Ta nutí vlády k úsporným opatřením, která mají negativní dopad na hospodářský vývoj a zvyšují nezaměstnanost.
Společnost Henkel vyrábí například prací prášky Persil, lepidla Pritt či produkty pro péči o vlasy Schwarzkopf. V Česku působí Henkel od roku 1991. Na českém trhu prodává produkty přibližně 50 značek a zaměstnává zhruba 250 lidí.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
