Firma Emco řetězec Wal-Mart zaujala bezlepkovou nabídkou. Od dubna bude v USA prodávat müsli a tyčinky pod značkou Emco a Sam Mills. Český výrobce kvůli tomu musel "zamerikanizovat" obaly.
„Našeho tamního obchodního partnera zaujalo, že umíme vyrábět bezlepkově. Připravili jsme sadu bezlepkových výrobků na bázi pohanky a jáhel bez ovesných vloček a pak jsem odletěl do Phoenixu na jihozápadě USA, kde sídlí náš obchodní partner. Týden jsme chodili po obchodech a dívali jsme se, kolik co stojí, co dokážeme vyrobit a kde máme šanci,“ objasnil majitel společnosti Zdeněk Jahoda.
Wal-Mart Stores je americká společnost zabývající se provozováním obchodních domů. Časopis Fortune Wal-Mart v roce 2011 zařadil na první příčku nejúspěšnějších společností světa podle výše tržeb.
Zpráva byla převzata z idnes.cz, a ČTK.


Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
