Na základě rozsáhlého zákaznického výzkumu bylo také uděleno sedm ocenění oborových kategorií, ve kterých zvítězily Globus, Sportisimo, Alza.cz, dm drogerie markt, Datart, Neoluxor a OBI. Cenu veřejnosti, udělovanou na základě hlasování zákazníků na internetu a přes SMS, získala společnost Lidl.
Absolutní vítěz jubilejního desátého ročníku ocenění, dm drogerie markt, byl určen na základě výsledků výzkumu společnosti Incoma GfK. Na druhém místě se v kategorii „Absolutní vítěz“ prosadila také drogistická společnost - Teta/Schlecker a na třetím místě se umístil Neoluxor.
Vedle hlavní kategorie byly na základě průzkumu vybráni i vítězové sedmi oborových kategorií. Prodejcem potravin roku 2012 byl zvolen Globus, cenu pro internetového prodejce získala Alza.cz. Ocenění Prodejce elektrotechniky roku 2012 získala společnost Datart.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
