Na základě rozsáhlého zákaznického výzkumu bylo také uděleno sedm ocenění oborových kategorií, ve kterých zvítězily Globus, Sportisimo, Alza.cz, dm drogerie markt, Datart, Neoluxor a OBI. Cenu veřejnosti, udělovanou na základě hlasování zákazníků na internetu a přes SMS, získala společnost Lidl.
Absolutní vítěz jubilejního desátého ročníku ocenění, dm drogerie markt, byl určen na základě výsledků výzkumu společnosti Incoma GfK. Na druhém místě se v kategorii „Absolutní vítěz“ prosadila také drogistická společnost - Teta/Schlecker a na třetím místě se umístil Neoluxor.
Vedle hlavní kategorie byly na základě průzkumu vybráni i vítězové sedmi oborových kategorií. Prodejcem potravin roku 2012 byl zvolen Globus, cenu pro internetového prodejce získala Alza.cz. Ocenění Prodejce elektrotechniky roku 2012 získala společnost Datart.
Zpráva byla převzata z ČTK.