Obavy, zda provozovatel největší sociální sítě světa zvládne získat peníze i od stále rostoucího počtu mobilních uživatelů (aktuálně se jich přes telefon připojuje zhruba šest z deseti), vzrostly především v květnu tohoto roku, v době vstupu firmy na burzu.
Kvůli menšímu prostoru má přitom inzerce jinou podobu než v počítačové verzi. Nezobrazuje se v pravém bočním sloupci coby doporučení určitého zboží nebo služby, ale má podobu klasického postu - konkrétně doporučení, že „určitá osoba má toto ráda“.
Samotný Zuckerberg označil telefony za „mnohem větší příležitost, než si většina lidí uvědomuje“. Stejně tak předpověděl, že by mobilní zařízení mohla v budoucnu dokonce vydělávat více než tradiční reklama, a připomněl, že Facebook aktuálně představuje nejčastěji stahovanou aplikaci v chytrých telefonech.
Zpráva byla převzata z aktualne.cz