Tržby společnosti, která vyrábí například populární panenky Barbie, vzrostly o čtyři procenta na 2,08 miliardy dolarů. Zisk na akcii činil 1,04 dolaru. Překonal tak očekávání analytiků, kteří jej podle agentury Reuters odhadovali na 99 centů.
Společnost letos zvýšila prodejní ceny, aby kompenzovala růst nákladů na suroviny, práci a dopravu. Firma prodává své zboží prostřednictvím maloobchodních řetězců, jako jsou Wal-Mart Stores či Toys R Us, i přes svůj vlastní katalog a internetové stránky.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
