„Fakt, že BPA nezajistila exkluzivní prodej našeho piva na hokejovém stadionu v Brně, je důvodem k odstoupení od smlouvy. Podávání našeho piva během hokejových utkání je pro nás klíčové a žádná jiná reklamní aktivita pro nás nemá srovnatelnou hodnotu,“ uvedl Samec.
Vedení Brna si žádné problémy nepřipouští. „Nechceme to komentovat. Smlouvy s BPA máme v pořádku,“ řekl majitel klubu Libor Zábranský ČTK. Od nové sezony ale v Kajot areně, domovském stadionu Komety, čepují Starobrno. Místní pivovar se totiž stal generálním partnerem hokejového klubu, Zábranský po oznámení spolupráce uvedl, že klub získal výjimku a Budvar v areně nemusí čepovat.
To potvrdila i předsedkyně představenstva BPA Jana Obermajerová. Smlouva jednotlivých klubů s marketingovým partnerem jim to totiž dovoluje. „Je to složitý problém. Kluby mohou výjimky využívat a některé tak i učinily,“ řekla Obermajerová ČTK.
Zpráva byla převzata z webu financninoviny.cz.


Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
