Před rokem se Slevomat a Zapakatel částečně propojily, aby tak oba weby a firmy za nimi posílily své pozice. Ovšem nyní se ukazuje, že strategie firem vůči obchodním partnerům je natolik rozdílná, že se opět vydají každý svou cestou.
Loňské spojení a výměna zkušeností i klientů oběma firmám bezesporu prospěla. Slevomat si polepšil z hlediska cestovatelských nabídek, které dvojka na trhu Zapakatel měla zvládnuté lépe. Ta naopak mohla využít širších zkušeností Slevomatu zejména v oblasti zákaznické podpory. Aktuální spory se vedou o výše marží a vztahy s obchodními partnery.
Dá se očekávat, že rozchod obou firem běžní zákazníci obou slevových webů nijak nepocítí. Naopak, ostřejší konkurenční prostředí by mohlo nahrát většímu množství atraktivních nabídek.
Zpráva byla převzata z connect.zive.cz.