Obchodování s fotovoltaickými výrobky je dlouhodobě zasaženo vážným poklesem cen, ke kterému došlo zejména zásluhou asijských konkurentů,“ uvedla firma. Rozhodnutí padlo podle jednatele společnosti Martina Žalmánka minulý týden v Německu při zasedání dozorčí rady.
Schott je mezinárodní koncern, který se již více než 125 let pohybuje v oblasti speciálních skel, materiálů a pokrokových technologií. Jejími zákazníky jsou firmy z oblastí výroby domácích spotřebičů, solární energie, farmaceutického průmyslu, elektroniky, optiky, přepravy a architektury. Skupina po celém světě zaměstnává asi 17.000 lidí a ve fiskálním roce 2010/2011 vykázala prodej za přibližně 2,9 miliardy eur.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
