Provozní ztráta za rok od konce března činila 67,3 miliardy jenů. Byla tak nižší než odhady analytiků dotazovaných agenturou Reuters, kteří čekali ztrátu 95 miliard jenů.
Firma se potýká s problémy hlavně kvůli ztrátové výrobě televizorů a silné konkurenci na trhu se spotřební elektronikou. Nový generální ředitel Kazuo Hirai proto přistoupil k masivnímu snižování nákladů a propouštění, které má vrátit k zisku hlavně problémovou televizní divizi. Posílit chce také ve výrobě fotoaparátů, herních přístrojů a chytrých telefonů.
V letošním fiskálním roce společnost očekává provozní zisk 180 miliardy jenů. Analytici počítají se ziskem 173 miliardy jenů. Čistý zisk má činit 30 miliard jenů.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
