Zatímco na svém e-mailu tráví zaměstnanci čím dál míň času, roste doba strávená na sociálních sítích, tedy zejména Facebooku.
„Zatímco v roce 2010 průměrně zaměstnanec strávil na sociálních sítích osm minut denně, o rok později to bylo již přes deset minut. Ve stejném období se zkrátila doba vyřizování soukromých věcí prostřednictvím e-mailu ze čtrnácti minut na dvanáct,“ uvedl Hnízdil.
Vedle rostoucí popularity Facebooku a dalších sociálních sítí jde nahoru i on-line nakupování a nástroje instant messagingu, jako je například Skype. V mnoha firmách je však Skype už součástí běžné pracovní komunikace a je tedy těžké posoudit, zda je Skype používán k soukromým účelům.
Zpráva byla převzata z ihned.cz


Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
