Prodej klíčové značky BMW v únoru stoupl o 12,5 procenta na 107.359 vozů. Společnost vyrábí kromě vozů BMW rovněž automobily se značkami Mini a Rolls-Royce.
„Únor byl pro skupinu BMW dalším rekordním měsícem. Hodláme v tomto pozitivním vývoji pokračovat. Chceme letos překonat loňský rekordní prodej a udržet si pozici světové jedničky v oblasti luxusních vozů,“ uvedl člen představenstva BMW Ian Robertson, který je zodpovědný za prodej a marketing.
V loňském roce stoupl celkový prodej automobilky BMW o 14 procent na rekordních 1,67 milionu vozů. Hospodářské výsledky za loňský rok zveřejní firma příští úterý.
Zpráva byla převzata z ČTK.


Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
