Informace o tom, že dostavbu už tak problematické dálnice ztěžují i nejasné vlastnické poměry, dlouho jen prosakovaly a naplno se o nich začalo hovořit až v červnu. To už se prý ale rýsovalo řešení. "Problém byl v tom, že majitelem pozemků byl statek Dubice, který ovšem mezitím zanikl," řekl ČTK vedoucí lovosického stavebního úřadu Petr Soldon. Záhy navíc zanikl i další majitel pozemků, kterým byl statek z Libouchce, a tak pozemky pro ŘSD nakonec získal úřad pro zastupování státu.
"Předmětem smlouvy bylo celkem 23 pozemků o celkové výměře 25.503 metrů čtverečních, které se nacházejí v katastrálním území Stadice. Pozemky jsou zastavěny stavbou dálničního přivaděče dálnice D8 Řehlovice - Trmice a současně jsou dotčeny stavbou dálnice D8 v úseku Lovosice - Řehlovice," uvedl Hurt. Jednalo se podle něj o poměrně složitý právní proces, hodnota pozemků se pohybuje okolo 2,8 milionu korun.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
